Cześć wszystkim!
Kupując telewizor na firmę, należy zaksięgować go jako wydatek. W zależności od rodzaju firmy, może to być wydatek na cele inwestycyjne lub wydatek na cele operacyjne. W przypadku wydatków inwestycyjnych, należy zaksięgować je jako wydatek inwestycyjny, a w przypadku wydatków operacyjnych, należy zaksięgować je jako wydatek operacyjny. W obu przypadkach należy pamiętać o odpowiednim ujęciu w księgach rachunkowych. Dobrze jest skonsultować się z księgowym, aby upewnić się, że wszystko jest zaksięgowane poprawnie.
zakup telewizora na firmę jak zaksięgować
Wątek o prowadzeniu firmy.
Przejdź do
- Forum
- ↳ Podatki
- ↳ Marketing
- ↳ Firma
- ↳ Sklepy Internetowe
- ↳ Zarabianie w internecie
- ↳ Reklama w internecie
- ↳ Programy partnerskie
- ↳ Ogólnie o biznesie
- ↳ Import/Eksport
- ↳ Biznesplan
- ↳ Prawo
- ↳ Windykacja wierzytelności
- ↳ Franchising, franczyza
- ↳ Podatek dochodowy, podatek VAT
- ↳ ZUS - Zakład Ubezpieczeń Społecznych
- ↳ Różne
- ↳ Polecane
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA