Cześć!
Jeśli prowadzisz jednoosobową firmę, możesz wrzucić w koszty wiele rzeczy, które pomogą Ci w prowadzeniu biznesu. Możesz wrzucić w koszty wynajem biura, opłaty za usługi księgowe, opłaty za dostawców, opłaty za reklamę, opłaty za narzędzia i sprzęt, opłaty za szkolenia i kursy, opłaty za wyjazdy służbowe, opłaty za ubezpieczenie, opłaty za oprogramowanie i wiele innych. Pamiętaj, aby zawsze zachować odpowiednie dokumenty, aby udowodnić, że wydatki są związane z prowadzeniem działalności.
co można wrzucić w koszty firmy jednoosobowej
Wątek o prowadzeniu firmy.
Re: co można wrzucić w koszty firmy jednoosobowej
Post autor: polinezo »
Jeśli mam Wam powiedzieć, jakie kursy warto robić, to na pewno musiałabym powiedzieć o czymś takim jak szkolenie zgrzewanie rur pe , bo bez tego nie będziecie w stanie działać. Dla mnie to oczywiste, ale mam nadzieję, że to dla Was dobry sposób? Jakie macie przemyślenia na ten temat?
Przejdź do
- Forum
- ↳ Podatki
- ↳ Marketing
- ↳ Firma
- ↳ Sklepy Internetowe
- ↳ Zarabianie w internecie
- ↳ Reklama w internecie
- ↳ Programy partnerskie
- ↳ Ogólnie o biznesie
- ↳ Import/Eksport
- ↳ Biznesplan
- ↳ Prawo
- ↳ Windykacja wierzytelności
- ↳ Franchising, franczyza
- ↳ Podatek dochodowy, podatek VAT
- ↳ ZUS - Zakład Ubezpieczeń Społecznych
- ↳ Różne
- ↳ Polecane
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA