Strona 1 z 1

Reklama na facebooku

: 07 sty 2019, 11:11
autor: Karolina
Hej, jak według Was najlepiej reklamować swoją działalność na facebooku? Zadbać raczej o regularne dodawanie postów czy może warto zapłacić za dodatkowych użytkowników, którzy obserwowali by mój profil? Spotkał się ktoś z taką praktyką?

Re: Reklama na facebooku

: 31 sty 2019, 15:58
autor: Koniczynka-dzika
no można niby zapłacić za lajki, tylko że takie kłamstwo ma krótkie nogi. Potem dość śmiesznie wyglądają profile, które mają kilka tysięcy polubień a ani jednego lajka czy komentarza pod postami :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Reklama na facebooku

: 06 lut 2019, 17:23
autor: Benek
Jeśli poważnie myślisz o swoim biznesie, to powinnaś zwrócić się do profesjonalistów. Znam tylko jedną firmę, która doskonale potrafi wypromować wizerunek w internecie. Jest to agencja Nakatomi. Tworzą rozwiązania marketingowe dla dużej liczby firm na całym świecie i mają świetny zespół specjalistów od reklamy. Sama chcę się do nich zgłosić, bo słyszałam o niesamowitej efektywności ich działań.

Re: Reklama na facebooku

: 13 kwie 2019, 20:15
autor: heniutek
Jeżeli interesuje nas reklama na facebooku to musimy liczyć się z kosztami, które nie będą rzędu stu czy dwustu złotych. Trzeba jednak przyznać, że dobrze przeprowadzona kampania reklamowa na facebooku potrafi przynieść sporo korzyści.

Re: Reklama na facebooku

: 22 maja 2019, 12:46
autor: el_bur
Ja sięnie poruszam w tej branży. Nic wartościowego tu nie doradzę.

Re: Reklama na facebooku

: 25 lip 2019, 21:07
autor: tojawojownik
Reklama lub po prostu strona firmowa/osobowa jest obecnie bardzo potrzebnym elementem wizerunku. Wizerunek najlepiej dopieszczą specjaliści tacy jak Tears of Joy https://tearsofjoy.pl/ zanim przystąpią do pracy, zbiorą komplet informacji oraz zaproponują odpowiednią strategię dla danej branży, osoby lub firmy.

Re: Reklama na facebooku

: 18 wrz 2019, 23:37
autor: ominina
Myślę, że tak, reklama na facebooku czy innych mediach społecznościowych to jest dobry pomysł promowania swojej działalności czy usług, jednak mam na myśli profesjonalną kampanie a nie np. kupowanie lajków :) W każdym razie nie można całego marketingu opierać tylko na social media, raczej powinno się go dywersyfikować. Warto też wziąć pod uwagę fora internetowe i marketing szeptany. Ostatnio na blogu http://i-content.pl/ czytałam, że dzięki niemu można prowadzić kampanie e-rzecznika, które są niezwykle skuteczne jeśli chodzi o edukacje internautów, a także budowę świadomości marki