Adwokat w Łodzi

Inne tematy, które nie należą do żadnej podanej kategorii.
MichałskiAdam

Adwokat w Łodzi

Post autor: MichałskiAdam »

Witam, szukam adwokata z Łodzi, który poprowadzi dla mnie sprawę o spadek. Ja za bardzo nie znam się na tych tematach, ale wiem, że jest to temat dość kłopotliwy i prawnik będzie mi potrzebny. Mam wszystkie dokumenty z którymi trzeba się zapoznać. Polecicie mi jakiegoś prawnika? Koniecznie z Łodzi, bo dojeżdżać nigdzie nie chce.
AdaŁ_82

Re: Adwokat w Łodzi

Post autor: AdaŁ_82 »

Ja mogę polecić Ci panią adwokat Monikę Kitscha-Kwasiborską, swoją kancelarię ma właśnie w Łodzi. U mnie akurat nie zajmowała się tematem spadku, ale z tego co wiem takie sprawy też bierze. Na jej stronce pamiętam, że czytałam, że prawem spadkowym też się zajmuje.
MichałskiAdam

Re: Adwokat w Łodzi

Post autor: MichałskiAdam »

AdaŁ_82 pisze: ↑28 kwie 2021, 18:53 Ja mogę polecić Ci panią adwokat Monikę Kitscha-Kwasiborską, swoją kancelarię ma właśnie w Łodzi. U mnie akurat nie zajmowała się tematem spadku, ale z tego co wiem takie sprawy też bierze. Na jej stronce pamiętam, że czytałam, że prawem spadkowym też się zajmuje.
A masz link do jej stronki?
AdaŁ_82

Re: Adwokat w Łodzi

Post autor: AdaŁ_82 »

MichałskiAdam pisze: ↑28 kwie 2021, 19:25
AdaŁ_82 pisze: ↑28 kwie 2021, 18:53 Ja mogę polecić Ci panią adwokat Monikę Kitscha-Kwasiborską, swoją kancelarię ma właśnie w Łodzi. U mnie akurat nie zajmowała się tematem spadku, ale z tego co wiem takie sprawy też bierze. Na jej stronce pamiętam, że czytałam, że prawem spadkowym też się zajmuje.
A masz link do jej stronki?
Pewnie, Łap: http://www.lodz-adwokat.pl/ :)

sproszkowany len
MichałskiAdam

Re: Adwokat w Łodzi

Post autor: MichałskiAdam »